1) Liczba miejsc pracy i wymiar czasu pracy: 1 etat – w pełnym wymiarze czasu pracy.
2) Podstawa zawarcia stosunku pracy: umowa o pracę.
3) Miejsce wykonywania pracy:
Zespół Zamiejscowy we Włocławku (ul. Brzeska 6, 87-700 Włocławek).
Uwaga: w tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego
w odległości do ok. 90 km od siedziby Zespołu Zamiejscowego.
4) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
5) Zakres zadań na stanowisku:
- przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;
- przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych
z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; - kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych
ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce; - przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
6) Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia),
7) Wymagania dodatkowe:
- wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;
- znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych;
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość pisania algorytmów umożliwiających analizę danych w językach skryptowych (np. Excel, ACL);
8) Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny, CV zawierające informacje o posiadanym
wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
9) Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: wkgf@bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy,
85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 - w terminie do dnia: 9 czerwca 2023 r.
10) Informacje dodatkowe:
- Przewidywane wynagrodzenie brutto: w przedziale od 4.100,00 zł do 4.600,00 zł.
Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata. - Oferty doręczone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy - po upływie terminu o którym mowa w pkt 9 - nie będą rozpatrywane;
- Kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru. Izba zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną osób wybranych na podstawie otrzymanych ofert.