Rejestracji dokonuje się za pośrednictwem formularza elektronicznego, bez udziału osobistego osoby rejestrującej się.
Rejestracja internetowa odbywa się za pośrednictwem strony www.praca.gov.pl
Osoba chcąca się zarejestrować jako bezrobotny lub poszukujący pracy ma do wyboru dwie metody.
Pierwsza z nich jest zgłoszeniem do rejestracji w urzędzie pracy. Należy wypełnić formularz na stronie internetowej www.praca.gov.pl
W tym wypadku nie jest konieczny podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP.
Dokumenty można dołączyć do formularza zgłoszeniowego, przesłać mailem do urzędu lub wrzucić do skrzynki podawczej znajdującej się przed urzędem.
Po otrzymaniu zgłoszenia o rejestracji pracownik urzędu nawiąże kontakt telefoniczny z osobą rejestrującą się.
Podanie numeru telefonu jest konieczne.
Druga metoda to rejestracja w tym przypadku konieczny jest podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP.
Rejestracja następuje przez stronę internetowa www.praca.gov.pl
Dokumenty można dołączyć do formularza zgłoszeniowego, przesłać mailem do urzędu lub wrzucić do skrzynki podawczej znajdującej się przed urzędem.
Po otrzymaniu zgłoszenia o rejestracji pracownik urzędu nawiąże kontakt telefoniczny z osobą rejestrującą się.
Podanie numeru telefonu jest konieczne.
Rejestracja internetowa odbywa się za pośrednictwem strony www.praca.gov.pl
Osoba chcąca się zarejestrować jako bezrobotny lub poszukujący pracy ma do wyboru dwie metody.
Pierwsza z nich jest zgłoszeniem do rejestracji w urzędzie pracy. Należy wypełnić formularz na stronie internetowej www.praca.gov.pl
W tym wypadku nie jest konieczny podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP.
Dokumenty można dołączyć do formularza zgłoszeniowego, przesłać mailem do urzędu lub wrzucić do skrzynki podawczej znajdującej się przed urzędem.
Po otrzymaniu zgłoszenia o rejestracji pracownik urzędu nawiąże kontakt telefoniczny z osobą rejestrującą się.
Podanie numeru telefonu jest konieczne.
Druga metoda to rejestracja w tym przypadku konieczny jest podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP.
Rejestracja następuje przez stronę internetowa www.praca.gov.pl
Dokumenty można dołączyć do formularza zgłoszeniowego, przesłać mailem do urzędu lub wrzucić do skrzynki podawczej znajdującej się przed urzędem.
Po otrzymaniu zgłoszenia o rejestracji pracownik urzędu nawiąże kontakt telefoniczny z osobą rejestrującą się.
Podanie numeru telefonu jest konieczne.